Garanția produselor
Garantia se acorda conform HOTARARII GUVERNULUI NR. 449/2003 privind obligatiile ce revin agentilor economici - persoane fizice sau juridice in comercializarea produselor destinate cosumatorilor si ORDONANTEI NR. 21/1992 privind protectia consumatorilor - modificata si completata. Clientul a fost anuntat si si-a dat acceptul cu privire la conditiile de acordare a garantiei.
Conditii de acordare a garantiei
1. Termenul de garantie este de 24 de luni de la data cumpararii produsului.
2. Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca produsul este folosit corespunzator si este valabila doar insotita de numarul comenzii si dovada platii produsului (factura si/sau chitanta curier).
3. Garantia furnizata nu afecteaza drepturile statuale ale consumatorului prin legislatia aplicabila in vigoare (legea 449/2003; OG 21/1992) si nici drepturile consumatorului in raport cu furnizorul.
4. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara sau inlocui gratuit.
5. Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului: nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, exploatare si intretinere produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expunere la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari voite ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii interventii executate de catre persoane neautorizate
6. Certificatul de garantie este transmisibil.
7. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului, pana la data returnarii produsului catre client.
8. Durata medie de utilizare a produsului este de 2 ani
9. In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa instiinteze personalul nostru prin una din metodele de contact afisate pe site. Instiintarea va trebui sa contina numele produsului si o modalitate prin care sa identificam comanda: ID comanda, numele pe care s-a facut comanda, numarul de telefon, sau adresa de e-mail. Un angajat va prelua cererea dvs. si veti fi contactat telefonic pentru stabilirea exacta a metodei prin care va fi inlocuit produsul defect. Perioada maxima de solutionare a cererii legata de garantie este de 15 zile calendaristice.
10. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defectiuni de orice natura aparute in urma utilizarii necorespunzatoare a produselor comercializate.
Conditii de acordare a garantiei
1. Termenul de garantie este de 24 de luni de la data cumpararii produsului.
2. Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare la data cumpararii, se aplica numai daca produsul este folosit corespunzator si este valabila doar insotita de numarul comenzii si dovada platii produsului (factura si/sau chitanta curier).
3. Garantia furnizata nu afecteaza drepturile statuale ale consumatorului prin legislatia aplicabila in vigoare (legea 449/2003; OG 21/1992) si nici drepturile consumatorului in raport cu furnizorul.
4. In cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul se va repara sau inlocui gratuit.
5. Situatii care duc la iesirea din garantie a produsului: nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, exploatare si intretinere produsul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, patrunderi de lichide, expunere la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari voite ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii interventii executate de catre persoane neautorizate
6. Certificatul de garantie este transmisibil.
7. Perioada de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data predarii produsului, pana la data returnarii produsului catre client.
8. Durata medie de utilizare a produsului este de 2 ani
9. In cazul defectarii produsului, cumparatorul va trebui sa instiinteze personalul nostru prin una din metodele de contact afisate pe site. Instiintarea va trebui sa contina numele produsului si o modalitate prin care sa identificam comanda: ID comanda, numele pe care s-a facut comanda, numarul de telefon, sau adresa de e-mail. Un angajat va prelua cererea dvs. si veti fi contactat telefonic pentru stabilirea exacta a metodei prin care va fi inlocuit produsul defect. Perioada maxima de solutionare a cererii legata de garantie este de 15 zile calendaristice.
10. Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defectiuni de orice natura aparute in urma utilizarii necorespunzatoare a produselor comercializate.